Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Amanda jag saknar dig<3

Av rebecka - 7 juni 2009 19:35

Sen sa Alice att Amanda också hade sjungit och att Linnea hade filmat de.

Så jag frågade om hon kunde lägga ut de på hennes blogg och det gjorde hon!

Lyssna bara, assa jag får gåshud...du är så HIMLA bra Amanda.

Du måste göra en skiva åt mig...

Åhh jag kan seriöst inte sluta lyssna.

Visst håller ni med om att hon är bra?!


 
 
Ingen bild

issa

8 juni 2009 23:43

Hon är grymt bra.
du har säkert inte hört eller kanske.
amanda och jag är typ inte kompisar längre, eller vi är inte med varandra vi snackar inte med varandra men hon säger att om det är något så finns hon där, men man kan ändå säga att vi knappt är kompisar. Så det suger hur mke som helst. vi har inte mycket kontakt bettan men jag hoppas inte du lämnar mig som hon gjorde. Jag ahr ju blivit tsm med pontus igen och det var därför hon lämnade mig. hoppas verkligen att jag har dig kvar. Sen så har min morfar dött. Han dog den 28maj. Hans begravning är 18juni.Och det var ju inte lite jobbigt. men amanda fanns inte där för mig då, iaf vad jag tycker. det har hänt så grymt mke på de två senaste veckorna typ. Så jag skulle jätte gärna vilja prata med dig på telefon och berätta allt som hänt om du nu fortfarande är min lilla bestis.. Jag sáknar dig så otroligt mke just nu du fatta inte!!asså ord kan verkligen inte beskriva hur mke jag saknar dig nu, hur mke jag behöver dig! Förlåt för allt, för att jag inte hört av mig, för att vi knappt pratar, för att jag tagit dig förgivet.. Jag lovar verkligen att det kommer att ändras nu eftersom min morfar gick bort och snacka om att jag insåg en massa då. Hoppas verkligen att du saknar mig också bettis, och vill vara min besta ven..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka - 15 juni 2009 15:24

Hej. Jag har inte dött. Tänkte bara berättatt nu skiter jag i fden här bloggen och byter til den gamla. HAH varför skriver jag i den andra. HEJDÅ DEN HÄR BLOGGEN.       ...

Av rebecka - 10 juni 2009 22:47

Igår vart jag och Linn sugna på att bada så vi bestämde oss för att fara till kanot och bada. Vi fick till en början med oss Madde också. När vi kom dit så var det en massa småungar där så vi spelade lite volleyboll med dom och då kom Frans, Victor o...

Av rebecka - 10 juni 2009 22:27

HAr ju inte visat bilderna från kom som du inte är dagen än. Så här komemr lite bilder. ERkänn att dom var snygga;)   ...

Av rebecka - 9 juni 2009 17:42

SENASTE: 1. Dryck: saft 2. Telefonsamtalet: pappa 3. SMS: madd3 4. Sång du lyssnade på: dance with somebody 5. Gången du grät: minns inte HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: nope 7. Har någon varit otrogen mot dig: tror jag inte 8. Vari...

Av rebecka - 9 juni 2009 17:20

Hejhej. Det har inte blivit mycke bloggande igår eller idag. Har inte haft tid. For på stan igår efter skolan med Felicia och var där till halv sju och sen hem, åt, sen Felicia igen och sen såg jag film. Köpte ganska många saker på stan fast inga sto...

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards