Alla inlägg den 1 juni 2009

Av rebecka - 1 juni 2009 22:32

Nu ska jag sova, godnatt.



Av rebecka - 1 juni 2009 22:04

Okej  det är riktigt många som har kollat min blogg idag och det är jättekul och jag hoppas att dom fortsätter kolla!:)

Idag har jag inte gjort så mycke.

Mest lyssnat på musik hela dagen och lagt in ny musik på min mobil och det tog seriöst hela dagen.

For även ut och sprag med Felicia nu på kvällen.

Det var riktigt roligt, haha

Vi kände oss iaf riktigt hurrtiga(?)

Och vi ska försöka börja springa och så får vi väl se hur det blir med de....

Näe men vi ska allt klara de!

Sen efter de for jag hem och fikade och sen har jag duschat.

Nu fundera jag på att blåsa håret och sen städa klart mitt rum och sen lägga mig i sängen och lyssna på musik.

Jag hittade en massa bra musik idag, fast typ bara gamla låtar men dom är JÄTTEbra.

Om det är nån som har massa nya låtar eller som kan fixa så kan ni ju som gärna höra av er;)

Av rebecka - 1 juni 2009 16:21

JAg känner redan att den här bloggen kommer bli riktigt bra.

Har redan haft rätt så många besökare.

Okej det kanske är för att den är ny, men endå.

Jag hoppas dom stannar kvar=D


Och en grej som är bra är att det är lätt att byta design eller vad man ska kalla det.

Och det finns jättemånga snygga, så jag lär ju byta typ varje dag. HAHA

ÅH vilket bra humör jag är på, hoppas det håller i sig.


Måste ju prova lägga in en bild också.


Av rebecka - 1 juni 2009 15:52

Hej.

Välkommen till min nya blogg.

Gick in på http://www.bloggagratis.se/

OCh det såg najs ut så jag gjorde en blogg och ska uppdatera på den här bloggen och se om det är bättre än http://www.blogg.se/

Hoppas de för man kan ha mycke snyggare "design" här.

Nu ska jag publisera det här och se om de vart bra;)

puss

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards