Alla inlägg den 4 juni 2009

Av rebecka - 4 juni 2009 21:52

Hade ju tänkt visa vad jag hade köpt idag men korten blir inge bra så jag skiter i det.

For ju som sagt in bara för att följa Felicia så hade bara 100kr med mig.

Så först for vi på HM där FElicia skulle köpa en tröja.

Då hittade jag ett linne eller en tunika eller vad man vill kalla det.

Jag vart väldans förvånad att jag gillade de för det är lila och det är verkligen inte min färg.

MEn den är jättefin, tycker jag.

Sen hörde vi ett ryckte om att det var halva priset på alla kläder på BIKBOK.

Så vi gick dit och rycktet stämde.

Tyvärr så var det fler som visste om det så det var GANSKA så mycket folk.

Men det sket vi i.

Hittade tillslut ett par svarta vanliga leggings och ett par bruna "jeans"leggings.

Ja det är som sånna där jeansleggings men dom är bruna så jag tycker inte man kan kalla det för jeansleggings.

Iaf så hade jag tänkt köpa ett par mörka eller svarta jeansleggings men det fans bara i storlek L, som vanligt...

Så då provade jag ett par bruna och dom var också fina tyckte jag.

Fast jag fick stå i kö i 30min!!

Men det vare värt;)

Vart iaf rätt så nöjd med det jag köpte.

Och dyrt vart de inte heller, ca 155kr för allt.

Fick låna pengar av gulligullFelicia:D!

Näe ursch vad långt det här blir, ingen kommer orka läsa det.

Nu ska jag sluta skriva så det inte blir längre,

puss


Av rebecka - 4 juni 2009 21:38

Asså jag är helt kär i Erik Hassels låt.

Snälla är det ingen som har den?

Åh jag måste bara ha den.....

Seriöst han gör bara bra låter, hittills iaf..

Fast snygg är han inte, förutom den här bilden;)

hot

Av rebecka - 4 juni 2009 19:18

Hej.

Nu har jag kommit hem från stan.

Kan visa sen vad jag köpte.


Har nyss ätit nudlar, MUMS.

Jag tog med typ kryddig kyckling eller nått.

Och min syrra hade redan ätit sånna så hon varnade och sa att dom var jättestarka.

Såklart glömde jag bort det så jag hedde i hela kryddpåsen.

Starkt vart de kan jag säga.

Det känns som det brinner i munnen.

Så ska nog ta en glass och kyla ner nu ;)

brb



Av rebecka - 4 juni 2009 14:25

Hejhej!

Kom ganska nyss hem från skolan.

Brukar egentligen hata torsdagar men den här var riktigt bra.

Först på tyskan såg vi film.

Sen på engelskan och svenskan skulle vi jobba med nått men jag gjorde ingenting.

Sen lunch och efter det So då vi såg film, Matrix3.

Och efter de hade vi No och gissa vad vi gjorde, jo såg film.

Typ nakna pistolen.

HAHa den är faktiskr rätt så kul.

MEn filmen började hacka så då fick vi sluta.

Vi ska fortsätta se den imorgon tror jag.

Så det har varit en riktigt bra dag idag!

Och den är inte slut än.

För om ca en timme ska jag tvärt in till stan med FElicia.

Ska bara vara där en timme men jag har lix inga pengar så det gör inget.

Ska bara följa Felicia för hon ville inte fara själv och hon ska betala min buss så det är värt ;)

Näe ska nog äta lite glass nu ;)

puss

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards