Alla inlägg den 5 juni 2009

Av rebecka - 5 juni 2009 19:38

Så nu har jag duschat och gjort mig klar.

Ska aldeles strax fara till FElicia och vi ska sen fara på konsum.

Sen vet jaginte vad vi ska göra ikväll men busa ska vi iaf göra:D

För vi har ju FF, fast inte SF(systrarfritt). Men det skiter vi i.

Vet inte om jag kommer blogga nått mer idag.

Annars får ni hade så bra tills imorogn.

Finns på mobilen om det är nått.

puss

Av rebecka - 5 juni 2009 18:17

Så nu har jag ätit mat.

DEt var jättegott, köttfärspaj vare. Mmmmmmm.

Fundera på att ta en dusch nu medans jag väntar på att Felicia ska komma hem.

Fast ska nog äta lite glass innan;)

Har inte så mycket mer att skriva så ni får se på dom här fina bilderna från igår så länge medans jag duschar

 

HAHA visst är hon för söt.

Där ser ni en av tröjorna hon köpte. Att den är snygg!!



Av rebecka - 5 juni 2009 18:06

Det är låten jag syftar på

Av rebecka - 5 juni 2009 15:47

Så nu är jag hemma från skolan.

Försov mig ju som sagt idag med...

Kommer inte ihåg att väckarklockan har ringt så jag måste ha hett av den i sömnen.

Kom iaf bara tio minuter sent;)

Har väl varit en ganska najs dag idag med.

Har inte jobbat nånting....

Betygen är ju lix redan satta och idag var sista dagen man kunde ändra dom så då äre ju inte värt att jobba, hehe.

Behöver ju egentligen inte ens fara till skolan nästa vecka.

MEn jag ska nog göra det ändå men bara för att träffa alla.

Snart kommer man ju inte träffa vissa nåt mer...

Näe nu ska vi intedeppa.

DET ÄR JU HELG!!!

Så najs alltså.

Ska nog sova hos Felicia inatt.

Och vi ska ha roligt, as usual...

 Vi håller på att planera lite nu men det går inge vidare.

Aja det löser sig nog.

Ska duscha nu tror jag.

puss

Av rebecka - 5 juni 2009 08:16

Godmorgon alla!

Har försovit mig igen så har egentligen inte tid med det här.

Ska äta nu sen fara.

Skriver sen.

haha ovärt inlägg

puss

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards