Alla inlägg den 3 juni 2009

Av rebecka - 3 juni 2009 19:22

Hej.

NU sticker jag ut ett tag.

Bloggar när jag kommer hem igen.

Kom ihåg att rösta..

Omröstningen är på högersidan om ni inte såg de.

Vi hörs.

Puss

Av rebecka - 3 juni 2009 16:00

Såg att man kan ha omröstningar med den här bloggen.

GAnska coolt men jag vet inte vad jag ska ha för nån.

Ska iaf prova göra en.

MAn är anonym med röstningen så kom igen, rösta nu!

Av rebecka - 3 juni 2009 15:51

Hejhej.

Kom inte så jättesent till skolan imorse.

Gjorde mig klar på typ tjugo minuter och då stressade jag ingenting, jag vart faktiskt förvånad.

Så när jag kom så hade dom fortfarande tyska och hade bara sett två minuter av filmen.

Annars har väl dagen varit rätt bra.

Vi slutade tidigt, typ vid tjugo över ett.

'DEt var riktigt najs.

Sen har jag inte gjort nått så jag har ingenting att skriva om.

Ska väl försöka hitta på nått ikväll.

Nån som vill hitta på nått?

kom igen.....


Av rebecka - 3 juni 2009 08:12

Godmorgon alla.

Sovit gott, det har jag.

Fast väckningen var ju lite...

Vaknade av att Madde stod i dörren och bah

"Hallå Rebecka ska inte du till skolan?"

HAHA jo såklart jag skulle.

Jag trodde det var mamma först.

HAHA

Aja nu är jag uppe iaf men jag orkar inte skynda mig så jag skippar tyskan.

Vi ska ju ändå bara se film så ;)

Näe ska jag fika, kanske äta glass ;)

puss

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards