Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

hjälp mig

Av rebecka - 2 juni 2009 18:38

DEt ringde en nyss till mig.

Hennes son har också fått jobb på gokartbanan men han hade period 3 men ville byta till period 2 som jag då har.

Så hon undra om jag hade nått emot det.

MEn jag vet inte vad jag ska svara.

Jag ska ju mest bort och så i början av lovet.

MEn jag har ju som ställt in mig på att jobba andra perioden så det känns som att man måste planera om då.

Samtidigt så vill jag ju hjälpa dom för han kan verkligen inte jobba period 3 men han ville inte säga nej till jobbet.

Så hur ska jag göra?

Snälla kan ni hjälpa mig att bestämma...

Men det måste gå fort för hon skulle ringa vid nio och då måste jag ha bestämt mig.

Jag fick även veta av henne att det var bara en till tjej som skulle jobba där men hon skulle jobba period 1 så jag kommer vara själv med massa killar, jättekul...aja man får väl hoppas det är nå trevliga killar;)

Och juste, är det nån som vet om man jobbar på helgen?

Alla säger olika och jag vet inte vem jag ska tro på så är det nån som vet?

SNÄLLA SVARA!!

Jag låter typ desperat men jag måste verkligen veta så jag slipper tänka på det.


Och så ni vet...det är inte förbjudet att kommentera min blogg...


 
 
linn

linn

2 juni 2009 19:13

Om du kan jobba den 3:e perioden så kan du byta tycker jag. Hur skulle du vilja själv om du var i samma situation? Visst skulle du vilja att personen kunde byta då?;) Fast det är helt upp till dig;)

http://liinnjohanssons.blogg.se

 
linn

linn

2 juni 2009 22:03

Sv: Blev du mutad med glass?! HAHAHAHA

http://liinnjohanssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka - 15 juni 2009 15:24

Hej. Jag har inte dött. Tänkte bara berättatt nu skiter jag i fden här bloggen och byter til den gamla. HAH varför skriver jag i den andra. HEJDÅ DEN HÄR BLOGGEN.       ...

Av rebecka - 10 juni 2009 22:47

Igår vart jag och Linn sugna på att bada så vi bestämde oss för att fara till kanot och bada. Vi fick till en början med oss Madde också. När vi kom dit så var det en massa småungar där så vi spelade lite volleyboll med dom och då kom Frans, Victor o...

Av rebecka - 10 juni 2009 22:27

HAr ju inte visat bilderna från kom som du inte är dagen än. Så här komemr lite bilder. ERkänn att dom var snygga;)   ...

Av rebecka - 9 juni 2009 17:42

SENASTE: 1. Dryck: saft 2. Telefonsamtalet: pappa 3. SMS: madd3 4. Sång du lyssnade på: dance with somebody 5. Gången du grät: minns inte HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: nope 7. Har någon varit otrogen mot dig: tror jag inte 8. Vari...

Av rebecka - 9 juni 2009 17:20

Hejhej. Det har inte blivit mycke bloggande igår eller idag. Har inte haft tid. For på stan igår efter skolan med Felicia och var där till halv sju och sen hem, åt, sen Felicia igen och sen såg jag film. Köpte ganska många saker på stan fast inga sto...

Presentation

Omröstning

Vad ska du göra i sommar?
  Sola och bada i Pina Colada
 schteeeeeka
 datorn 4 life
 festa med hästa(r)
 pilla navelludd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards